Veelgestelde vragen
Is het mogelijk om de boxen op het vakantieadres te laten bezorgen/ophalen?
Jazeker, het is mogelijk om tegen een kleine vergoeding van €5,95 de box en of spullen te laten bezorgen op jullie vakantieadres. Vermeld bij de bestelling je vakantieadres en de spullen zullen op de eerste dag van de huurperiode geleverd worden. Je kunt er zelfs voor kiezen om de box en of spullen ook weer op te laten halen. Dit heeft dan een kleine meerprijs van €2,- bovenop de €5,95.
Is het mogelijk om de boxen op een adres zelf op te komen halen / weg te brengen?
Het is mogelijk om de box en of spullen op te halen / weg te brengen op ons adres; Duinroosstraat 3 in de Koog. Let op, dit is alleen mogelijk na overleg wanneer en hoe laat. Om teleurstellingen te voorkomen dat er niemand aanwezig is.
Kan ik een box omruilen bij een verblijf van langer dan een week?
Geen probleem om na een week de box om te ruilen voor een ander exemplaar. Wanneer je vooraf al gehuurd had voor bijvoorbeeld twee weken is het geen probleem om deze kosteloos na een week om te ruilen tegen een andere beschikbare box. Je kunt de box komen omruilen op de Duinroosstraat 3 in de Koog op een afgesproken dag entijdstip. Wanneer je een box wilt omruilen en deze wil je laten bezorgen op je vakantieadres, ook geen probleem alleen daarvoor rekenen wij dan €3,95 bezorgkosten buiten de eventueel al reeds betaalde bezorgkosten.
Kan ik een box omruilen binnen een week?
Zeker is het mogelijk om een box om te ruilen wanneer deze onverwacht toch niet naar verwachting is. Dit kan tegen een vergoeding van €3,95. Dit voor het extra schoonmaakwerk die met de omruiling gepaard gaat. Een box kan alleen omgeruild worden op een afgesproken dag en tijdstip op de Duinroosstraat 3 in de Koog. Of eventueel tegen een vergoeding van €5,95 op het vakantieadres door vakantie speelgoedbox.
Wordt het speelgoed schoon gemaakt?
Wij maken al het speelgoed na terugkomst zorgvuldig schoon. Hiervoor gebruiken we speciale zeep die geschikt is voor (houten) speelgoed en die niet schadelijk is voor kinderen.
Is het huren van een box veilig?
Alle producten die wij verhuren worden na elke huurperiode gecontroleerd. Zijn alle onderdelen aanwezig? Zijn er gebreken ontstaan? Eventueel vervangen wij deze dan. Wij hebben zelf een scheiding gemaakt in speelgoed voor kinderen jonger dan 3 jaar. Ouders zijn zelf verantwoordelijk of een box daadwerkelijk geschikt is voor hun kindje met een bepaalde leeftijd.
Hoeveel borg moet ik betalen?
Wij hebben een vast bedrag aan borg vastgesteld. Dit bedrag is €35,-. Mochten er spullen kapot gaan, of kwijt raken dan wordt dit verrekend met de borg. Uiteraard storten wij het liefste de volledige borg weer terug na een huurperiode.
Wanneer krijg ik mijn borg terug gestort ?
De borg storten wij uiterlijk binnen 14 dagen na de inleverdatum terug op je rekening.
Wat als er iets kapot gaat tijdens de huurperiode?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens het spelen. Wij kijken dan hoe het is gebeurd, maar ook zeker hoe lang de box al in de verhuur is. En dus het wellicht een slijtagebreuk is. Bij vermoeden van opzettelijke vernieling nemen we contact op en kunnen we een deel van de borg inhouden. Gelukkig komt dit zelden voor en zijn wij altijd blij dat onze klanten net zo zorgvuldig met de spullen omgaan als dat wij er zelf mee omgaan.
Wat als er iets zoek raakt tijdens de huurperiode?
Bij iedere box zit een handige inventarisatielijst. Hiermee kun je aan het einde van de huurperiode gemakkelijk alle spullen weer terug in de box stoppen. Mocht het zo zijn dat er onverhoopt toch iets mist uit de box dan zullen wij de waarde van dit product verrekenen met de borg die vooraf betaald is. De waarde van een product zullen wij vaststellen aan de hand van de nieuwwaarde van het missende product.